vraagje over de competitie manager
Helmut
2006-09-11 17:14:01 UTC
ADO Den Haag is na drie speelronden in de Eredivisie nog zonder punten en
lijkt één van de kandidaten voor degradatie. Afgelopen seizoen was RCB
Roosendaal de gedoodverfde degradant. In welke wedstrijd pakte de
Roosendalers de (het) eerste punt(en)?

1ste duel
3de duel
5de duel
of 7de duel
Johnny
2006-09-11 17:35:51 UTC
Post by Helmut
ADO Den Haag is na drie speelronden in de Eredivisie nog zonder punten
en lijkt één van de kandidaten voor degradatie.
Zeg mégaul, als je niks wee(t) te plaatsen ga dan lekker buite zitte ipv
hier een beetje onrust te stoken. ;-)
Dach je da he(t) ons ontgaan was da ADO, waarvan het team beter in
elkaar zit dan vorig jaar, het tij effe nie mee heb.
We motte noch tegen mindere teams as Feijenoord en Ajax en da is de
laatste jaren toch wel goed voor een punt 10.

Een ADO fan die alles ziet goedkomen.
IKE
2006-09-11 17:45:03 UTC
Post by Johnny
Post by Helmut
[...]
kijk dat zijn wijze woorden ga ik helemaal in mee vorig jaar maakte ik me
meer zorgen want ik vond zowel het spel als de spelers minder dan nu

IKE(maakt zich geen zorgen)
Helmut
2006-09-11 18:04:15 UTC
zeg johnny,
leuke club hoor ado niets mis mee en als utreg supporter zeg ik je dat ado
op dit moment zeker niets minder is dan vorig jaar zeker met al die oud FC
spelers he.. maar beantwoord nou effe die vraag, kan ik veder met die ..
vragen van de VI-Quiz.
IKE(maakt zich geen zorgen)
IKE
lijkt me toch een duidelijk antwoord
Rob
2006-09-11 20:05:26 UTC
Post by IKE
Post by Johnny
Post by Helmut
[...]
Als die bosschaart eenmaal gaat draaien, komt het wel goed, nou maar
maar hopen dat hij de goede kant opdraait
..........Rob
Lolo
2006-09-11 23:19:32 UTC
Post by Helmut
ADO Den Haag is na drie speelronden in de Eredivisie nog zonder punten en
lijkt één van de kandidaten voor degradatie.
Nou dat lijkt er wel op zeg, ADO is veel slechter dan Excelsior, linea
recta toto divisie.

Louis
Sander Verbrugge
2006-09-12 01:34:39 UTC
Post by Lolo
Nou dat lijkt er wel op zeg, ADO is veel slechter dan Excelsior, linea
recta toto divisie.
Ik zie dat die naam het beter doet dan Gouden Gids Divisie of Jupiler
League. Ik moest zelfs even nadenken hoe de ED dit jaar ook al weer
heet... maar ik heb dan ook sinds de eerste speelronde maar weinig Talpa
gekeken op vrijdagavond.
--
Duck (cw: MIN @ WSH)