Ramzi genoemd in drugszaak Abdellaoui
Pieter Beekmans
2003-11-06 11:19:25 UTC
Wat is er nu weer aan de hand... zie het onderstaande artikel van het
PSV netwerk:

6/11/2003 - Ramzi genoemd in drugszaak Abdellaoui

BRON: Algemeen Dagblad

Het Algemeen Dagblad meldt dat PSV-huurling Adil Ramzi wordt genoemd
in een rapport van de Criminele Inlichtingen Eenheid over de export en
verspreiding van xtc-pillen en het witwassen van drugswinsten. Yassine
Abdellaoui, met wie Ramzi in Enschede een appartement deelt, zit al
vanaf 22 september in hechtenis voor deze zaak. Gisteren heeft de
politie FC Eindhoven-speler Geoffrey Prommayon gearresteerd op
verdenking van het witwassen van drugswinsten. De naam van Ramzi wordt
genoemd in een van de brieven die Abdellaoui heeft ontvangen van een
in Amerika gedetineerde vrouw. Deze vrouw, de 28-jarige A.L., de
ex-vriendin van Geoffrey Prommayon en de moeder van zijn kind zit in
Miami een straf uit van 90 maanden voor de handel in drugs.

De van PSV gehuurde middenvelder, die nog op vrije voeten is, ontkent
betrokken te zijn geweest bij de handel in xtc-pillen. "Ik heb er
niets mee te maken, laat de politie maar komen", zegt de Marokkaanse
international. "Misschien dat iemand uit jaloezie mijn naam heeft
genoemd, maar ik wil maar een ding: me op voetbal concentreren."

Pieter Beekmans
Rob Hoveling
2003-11-06 12:07:26 UTC
Post by Pieter Beekmans
Wat is er nu weer aan de hand... zie het onderstaande artikel van het
6/11/2003 - Ramzi genoemd in drugszaak Abdellaoui
<knip verhaal>

Enschede staat ook aardig in brand. Hebben we eindelijk een keer een
voetballer die een bal drie meter recht vooruit kan spelen, wordtie
weer verdacht van malafide praktijken. Het is allemaal erg
onduidelijk. Er schijnt een soort van driehoekje te bestaan tussen
Prommayon, Abdellaoui en Ramzi (de laatste twee delen een huis in
Enschede), waar de de ex vriendin van Prommayon doorheen wandelt. De
eerste twee zijn opgepakt inmiddels, dus dan richten de pijlen zich al
snel op de derde. Of er daadwerkelijk wat aan de hand is is vooralsnog
onduidelijk...

Gr.R., met angst en beven...

cp: vic Chessnut - 2nd Floor
--
...And if it's a lie,
terrorists made me say it...

http://www.brighterhell.tk
Frank Damen
2003-11-06 12:20:41 UTC
Post by Rob Hoveling
onduidelijk. Er schijnt een soort van driehoekje te bestaan tussen
Prommayon, Abdellaoui en Ramzi (de laatste twee delen een huis in
Enschede), waar de de ex vriendin van Prommayon doorheen wandelt.
Die vriendin zit inmiddels vast in de VS.
Post by Rob Hoveling
Gr.R., met angst en beven...
Benieuwd wie er nog meer "boven komen drijven".
Enkele mogelijkheden :
van Gobbel
Bogarde
Jerry de Jong

--
fd sr.
------------------------
------------------------
Jos Govaart
2003-11-06 12:25:30 UTC
Post by Rob Hoveling
Gr.R., met angst en beven...
Benieuwd wie er nog meer "boven komen drijven".
van Gobbel
Bogarde
Jerry de Jong
Ik meen dat Van Gobbel hiervan ook verdacht werd maar een kort geding
aangespannen heeft omdat ie er niks mee te maken had. Die heeft ie
gewonnen als ik me niet vergis.

Jos
--
,,Rotterdam is een leuke teringstad, maar ook
een teringleuke stad"

Joris Lutz in Rotterdam Life, 30-8-2003
dirk
2003-11-06 15:03:33 UTC
Op Thu, 06 Nov 2003 13:25:30 +0100,verblijdde Jos Govaart
Post by Jos Govaart
Post by Frank Damen
[...]
Had dat niet te maken met de vermeende afpersing van het CFK door
enkele spelers?

Dirk
Post by Jos Govaart
Jos
Posted by news://news.nb.nu
Rob Hoveling
2003-11-06 12:28:16 UTC
Post by Frank Damen
Post by Rob Hoveling
[...]
Zo schijnt het balletje aan het rollen gebracht te zijn...
Post by Frank Damen
Post by Rob Hoveling
Gr.R., met angst en beven...
Benieuwd wie er nog meer "boven komen drijven".
van Gobbel
Bogarde
Jerry de Jong
Vind ik een beetje ver gezocht. Tussen Prommayon, Abdellaoui en Ramzi
zit nog een connectie (Willem 2). dan zou je eerder Adriaanse kunnen
noemen ;-))

En was Jerry de Jong niet ooit eens opgepakt voor diefstal uit de
kleedkamer?

Gr.R., vindt deze zaak van een andere orde...

cp: Kings of Leon - Genius
--
...And if it's a lie,
terrorists made me say it...

http://www.brighterhell.tk
Frank Damen
2003-11-06 14:03:28 UTC
Post by Rob Hoveling
Post by Frank Damen
[...]
De connectie is dat ze alledrie nogal een discutabel verleden hebben.
Post by Rob Hoveling
En was Jerry de Jong niet ooit eens opgepakt voor diefstal uit de
kleedkamer?
Bij Feyenoord is dat toch ooit geweest? Van de Jong kan ik het me niet
herinneren.
------------------------
Hans de Heer
2003-11-06 14:27:58 UTC
Post by Frank Damen
Post by Rob Hoveling
En was Jerry de Jong niet ooit eens opgepakt voor diefstal uit de
kleedkamer?
Bij Feyenoord is dat toch ooit geweest? Van de Jong kan ik het me niet
herinneren.
Van Feyenoord kan *ik* me dan weer niets herinneren, van Jerry de Jong
daarentegen wel. Google ook trouwens:
http://www.beijen.net/frank/cvs/jong-j-de_1.htm

Groet, Hans
Frank Damen
2003-11-06 14:51:13 UTC
Post by Hans de Heer
Post by Frank Damen
[...]
Bij Feyenoord was toch tijdens een oefenwedstrijd of een toernooi de
kleedkamer leeggeroofd?
Post by Hans de Heer
Groet, Hans
--
fd sr.
------------------------
------------------------
Hans de Heer
2003-11-06 14:57:35 UTC
Post by Frank Damen
Post by Hans de Heer
Post by Frank Damen
[...]
Er begint me iets te dagen ja... was het niet in Turkije?

Groet, Hans
Jos Govaart
2003-11-06 15:15:07 UTC
Post by Frank Damen
Bij Feyenoord was toch tijdens een oefenwedstrijd of een toernooi de
kleedkamer leeggeroofd?
Dat klopt ja. Ergens op trainingskamp op Gran Canaria twee seizoenen
terug meen ik.

Jos

Peter Twigt
2003-11-06 15:56:54 UTC
Jos Govaart
Post by Jos Govaart
Dat klopt ja. Ergens op trainingskamp op Gran Canaria twee seizoenen
terug meen ik.
Was in Turkije hoor.

PT
Jos Govaart
2003-11-06 15:57:03 UTC
Post by dirk
Jos Govaart
Post by Jos Govaart
Dat klopt ja. Ergens op trainingskamp op Gran Canaria twee seizoenen
terug meen ik.
Was in Turkije hoor.
Aha, wist het niet pcies meer, wist wel dat een turkse ploeg
(galatasary?) daar ook was.

Jos

Geert Oosterwijk
2003-11-06 16:10:37 UTC
Post by Jos Govaart
Post by Frank Damen
Bij Feyenoord was toch tijdens een oefenwedstrijd of een toernooi de
kleedkamer leeggeroofd?
Dat klopt ja. Ergens op trainingskamp op Gran Canaria twee seizoenen
terug meen ik.
Dat kan niet. Van Gobbel was toen namelijk zijn peperdure horloge
kwijt. Volgens mij was het ook nog eens in Turkije.

GeMaster

Simon Schiffeleers
2003-11-06 14:13:59 UTC
Post by Rob Hoveling
Post by Pieter Beekmans
6/11/2003 - Ramzi genoemd in drugszaak Abdellaoui
<knip verhaal>
Enschede staat ook aardig in brand.
Mogen hier al weer grappen over gemaakt worden?

Simon(zou Andre de V. verdenken..)
tom zengerink
2003-11-06 15:06:45 UTC
Post by Simon Schiffeleers
Post by Rob Hoveling
<knip verhaal>
Enschede staat ook aardig in brand.
Mogen hier al weer grappen over gemaakt worden?
Als welkom in de hel weer kan kan daar ook grappen over gemaakt worden.
Post by Simon Schiffeleers
Simon(zou Andre de V. verdenken..)
Pff De Vries is onschuldig, was niet meer dan een patsy denk zelf dat een
van die directeuren er achter zit.

Tom
Bas
2003-11-06 15:08:18 UTC
Post by Simon Schiffeleers
Simon(zou Andre de V. verdenken..)
Tuurlijk niet Simon, hoe kom je daar nou bij?
Andre gaf toch zelf al aan dat ie onschuldig was; hij riep nog na de
uitspraak:

Ik heb niks gedaan, ik heb helemaal niks gedaan man!

BP ( Andre is onschuldig )